sobota, 22 grudnia 2012

Nowości stardoll

Cześć, chcę napisać wszystkie nowości o stardoll w jednym poście :) więc :
1.Wyborem dnia 22 grudnia są kolczyki z kalendarza świątecznego nelly,kosztują 10 stardollarów jest to tylko dodatek i za to trochę drogi.Nie kupię go a wy?
2.W świątecznych kalendarzach możemy dzisiaj kupić właśnie te kolczyki powyżej oraz zawieszkę na choinkę w kształcie konika za 25 sm, nie kupię bo mi to nie potrzebne :)
3. Każda z nas chyba wie ze na stardoll jest Akademia Stardoll, na początku jej istnienia była tylko dla ss. Teraz jest dostępna dla każdego.Dla nowych stardollowiczów chyba od 4-5 poziomu :) UWIELBIAM TĄ AKADEMIĘ ! Dzięki niej zdobywamy,fanty jak i pieniądze jak i starpunkty :) Zabawa także jest przednia !
obrazek zapożyczony od stardoll i my 

poniedziałek, 17 grudnia 2012

Darmowa Sukienka

Cześć,Chcesz sukienkę z serii Taylor Swift Wonderstruck ? Nic prostszego ! :
1.Wejdź na Klik
2.W dużym okienku wpisz www.stardoll.pl
3.Gdy już to wykonasz zaloguj się.
4.Wklej w okienko proxy ten link : www.stardoll.com/en/do/campaign/giveItem.php?id=45&hash=bead78755c5e30016c59ada4b573c67e

5.Gotowe!Wystarczy tylko że napisałaś link a sukienka jest już w twoim apartamencie !















Wybór dnia 17 listopada !

Cześć,dzisiejszym aktualnym wyborem dnia jest perfum ze sklepu Nelly Perfum, perfuma ta nazywa się Dot Marc Jacobs.Jak mówiłam w poście o perfumach.Niepraktyczne ponieważ jest to tylko ozdoba do apartamentu i droga Kupujecie ją?

The Loft - nowe wnętrze na stardoll !

Cześć,na stardoll pojawiło się nowe wnętrze.Nazywa się The Loft.Jest to 2 piętrowy apartament a jego koszt to 249 sd,dostępne jest od poziomu 18.W sutie Shopie można już kupić dodatki do tego wnętrza jak i części manekinów.Moim zdaniem jest to po prostu projektownia. Po polsku  loft to strych. Fajne,lecz nie kupię bo nie mam takiej kasy.Ale zachęcam do kupa,opłaca się i są fajne wnętrza.A wy kupujecie,podoba wam się?


perfumy na stardoll ?

Cześć,wchodząc dzisiaj na stardoll zajrzałam z ciekawości do suite shopu i zauważyłam flakoniki perfum.takie jak Prada  czy Marc Jacobs.Ceny zaczynają się od 7 sd kończąc na 15 sd. Nie wiem po co to jest,moim zdaniem ceny są strasznie zawyżone a takie flakoniki prawie bezużyteczne.To tylko malutkie dodatki do pokoju.Podobają się wam ?

Świąteczny kalendarz-dzień 17

Cześć,dzisiaj w kalendarzu możemy znaleźć drzewko za 50 sm oraz w kalendarzu nelly sweter za 20 sd. Drzewko nie sądzę aby mi się przydało.Nawet mi się nie podoba,co do sweterka są pewne zawahania .Lecz w realności wygląda lepiej :) Myślę że fajnie będzie wyglądał,tylko trzeba troszeczkę wykombinować.A wy kupujecie coś?


Wybór dnia !

Cześć,dzisiejszym jaki wczorajszym wyborem dnia jest tiara ze sklepu GLAM'RUS,koszt tej błyskotki to 15 sd..Dosyć dużo jak na takie coś,ale jeżeli macie jakieś pomysły to sądzę że coś wykombinujecie.Stwierdzam jedna ze lepsze to by było w formie naszyjnika,ale okej.Podoba się wam ?